Nastavení "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a k zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat). S našimi partnery z oblasti sociálních sítí, reklamy a webové analytiky současně sdílíme informace o Vašem používání stránky v anonymizované formě. Bližší informace naleznete zde.
Marketing
Marketingové "Cookies" slouží ke sledování chování zákazníka na webu. Jejich cílem je zprostředkovat relevantní a užitečnou reklamu pro každého individuálního uživatele, čímž jsou výhodné pro všechny. (více)
Statistika
Statistické "Cookies" pomáhají majitelům webových stránek s porozumněním toho, jak se uživatelé na jejich stránkách chovají tím, že sbírají a reportují anonymní data. (více)
Technické
Tyto "Cookies" jsou pro funkčnost webové stránky nepostradatelné a zajišťují její fungování např. při navigaci a dostupnosti uživatelských sekcí. Tato stránka nemůže správně fungovat, pokud nejsou "Cookies" povoleny. (více)
Personalizační
Tyto "Cookies" pomáhají především personalizovat obsah např. nabídkou konkrétních produktů dle historie vašeho procházení webu nebo podle objednávek. (více)
Bezpečnost
Bezpečnostní neboli security "Cookies" náš web nepoužívá. (více)
Uživatelské preference
Monitoruje souhlas uživatele, k poskytnutí uživatelských dat službám Googlu pro reklamní účely(více)
Perzonalizační data
Monitoruje souhlas uživatele, k zacílení personalizovaných reklam službami (produkty) Googlu. (více)
Souhlas s použitím "Cookies"
Používáme "Cookies" k tomu, abyste si návštěvu na našich stránkách maximálně užili. Mohou sloužit k personalizaci obsahu a reklam, k analýze návštěvnosti a ke zobrazení různých pluginů třetích stran (např. socialní sítě, online chat).
Vaše nastavení "Cookies" a další informace najdete na stránce nastavení "Cookies".
1.) Vyřizujete záruční opravy ostatních firem ? Vyřizujete pozáruční opravy ? Vyřizujeme záruční opravy pouze strojů u nás zakoupených. Pokud stroj nebyl zakoupen u nás můžeme přijmout opravu pouze jako pozáruční - tedy za peníze. Pozáruční opravy vyřizujeme dle aktuální vytíženosti našeho servisu a podle dostupnosti dílů. Objednávku opravy lze rezervovat zde: Pozáruční servis- objednávka. Nebo zaslat štítek stroje a poptat opravu přes WA: 705106298 nebo objednavka@sefa.cz Bez předchozí objednávky nebudou stroje na provozovně přijímány ! Rádi Vám s ní pomůžeme na telefonu / WA: 705106298 2.) Lze koupit pouze na kamenné prodejně ? Takto označené stroje na našem servisu sestavíme a po naplnění olejem a palivem, seřídíme. Můžeme tak při předání na prodejně stroj společně vyzkoušet a zákazník může stroj rovnou použít ve svém provozu!
2.) Co znamená?: pouze osobní odběr, nebo dle dohody individuálně? Vzhledem k ceně dopravného, náročnosti na přepravu čí pouze nutnosti danou věc řádně vyfakturovat, sestavit odzkoušet či zabalit, ať už se jedná o matku s jemným závitem, nebo traktor s váhou přes 200 kg- Naše rodinná firma preferuje vždy pultový prodej a nebo osobní závoz dle dohody (nevztahuje se na matky s jemným závitem ...). Naše doporučení je takové, aby jste stejně tak jako matky s jemným závitem, nebo traktor poptávali a kupovali u nejbližšího spolehlivého prodejce se servisem a skladem náhradních dílů ve vašem okolí.
3.) Proč bych měl nakupovat zrovna u Vás. ? Kdo jsou naši zákazníci ? Pán co chce videt nejdříve matku - aby pak koupil i traktor . Zkušení zákazníci se neptají na údaje ze srovnávačů ... Jejich pozornost se ubírá k běžným dílům, které jsou u všech strojů opotřebitelné ... A pokud je takový díl potřeba vyměnit uprostřed sezony, zajímá je i jeho dostupnost.! Např.: Pokud mám stroj v záruce a odejde mi spínací skříňka ? za jak dlouho mi ji vymění podnik co ji nemá skladem a má na to ze zákona měsíc (31 dní...) ? Náš záruční servis má skladem spínací skříňky... spínače, solenoidy, baterky, regulátory, svíčky, filtry, pružiny, řemenice, rolny, atd.- viz naše nabídka.
A protože většina dílů na našem webu je zadávána na základě spolupráce našeho servisu ( a našich dodavatelů) s našimi zákazníky, vidíte jejich cenu a dostupnost ještě před tím než si samostný stroj koupíte ...
4.) Co znamená samostatně nezasíláme / jednotlivě nezasíláme / objednávejte pouze s ostatním zbožím? Aby se nám vyplatilo daný produkt poslat - objednávejte doporučené násobky, nebo vložte do košíku s kombinací ostatního zboží.
5.) Zasíláte na Slovensko ? Nezasíláme na Slovensko.